Usuwanie blizn Warszawa

Blizny pooperacyjne oraz potrądzikowe mogą być powodem dyskomfortu emocjonalnego i fizycznego, obniżając jakość życia. W niektórych przypadkach blizny mogą nawet ograniczać mobilność danej osoby.
Procedury usuwania blizn pooperacyjnych są zwykle bolesne, inwazyjne i niosą ze sobą ryzyko powikłań. Technologia laserowego usuwania blizn firmy Palomar® to nieinwazyjne rozwiązanie, stosujące laser frakcyjny, dzięki czemu możliwe jest szybkie i efektywne usunięcie blizny z mniejszym ryzykiem, mniejszym bólem i minimalnym okresem powrotu do pełnej funkcjonalności.
Zabiegi usuwania blizn potrądzikowych i pooperacyjnych firmy Palomar oparte są o technologię laserowa frakcyjnego. Impulsy laserowe powodują koagulację tkanki bliznowatej i stymulują tworzenie nowej, zdrowej tkanki. Okres gojenia się skóry jest krótki, ryzyko infekcji wyeliminowane, a odczuwany ból jest niewielki lub nie ma go w ogóle.
Technologia laserowego usuwania blizn firmy Palomar może być stosowana na wszystkich typach skóry, co wraz z doskonałymi rezultatami czyni ją preferowaną metodą usuwania blizn.

Jak działa laserowe usuwanie blizn

Zabiegi laserowego usuwania blizn potrądzikowych i pooperacyjnych polega na zastosowaniu frakcyjnego światła laserowego do tworzenia mikrokolumn skoagulowanej tkanki, sięgającej głęboko w skórę bez ablacji naskórka.
Wyzwala to naturalną reakcję w postaci gojenia się tkanek, po której tkanka bliznowata zostaje zastąpiona nową, zdrową tkanką. Poprawia to wygląd tkanki bliznowatej. Technologia Advanced Contact Cooling chroni naskórek, zwiększając komfort i bezpieczeństwo zabiegu.

Podczas, gdy warstwa rogowa pozostaje
nienaruszona, aplikator Lux1540
przesyła wysoce precyzyjne
mikrowiązki, tworzące wąskie,
głębokie kolumny skoagulowanej
tkanki w naskórku i skórze.

Korzyści dla klientów:

– Krótki okres powrotu do pełnej funkcjonalności lub jego brak
– Minimalny dyskomfort podczas zabiegu
– Doskonałe rezultaty estetyczne